Arrangement:

Fitness Gram

Fitness Gram

Konditionstræning før styrketræning giver bedre præstation!

Konditionstræning er træning af de store muskelgrupper i kroppen, der styrker kredsløbet og forbedrer iltoptagelsen. Dette giver en følelse af mere energi og større udholdenhed, fordi kroppen bliver bedre til at transportere ilt og nærringstoffer ud til musklerne.

Du forbedrer din kondition, og får mere overskud og energi i hverdagen.

I fitness kan du træne konditionstræning på:

motionscykel
løbebånd
stepmaskiner
spinningcykler
TRX

Styrketræning er træning med tung belastning og som derved øger musklernes styrke og form. Vi har bla. bodypump for drenge.

En god muskelstyrke er forudsætningen for at kunne bruge kroppen optimalt. Ved at træne styrketræning får du en god ballance mellem styrken i kroppens muskler, hvilket er med til at modvirke skader.

Styrketræning er også med til at forbedre muskelgruppens koordination, sætte forbrændingen i vejret, samt forbedre din kropsholdning.

Styrkelse af kroppen knogler og muskler er med til at forebygge livstilssygdomme og knogleskørhed.

Styrketræning er den mest effektive træningsform til opvarmning af kroppen, og til at øge dine musklers styrke.

I fitness kan du træne styrketræning med bl.a.

styrketræningsmaskiner
frie vægte

Holdet er for begyndere og let øvede.

enrollmentText:
Status:Tilmelding
  1. Ugedag:
    Torsdag
  2. Tidspunkt:
    15:15 - 16:15
  3. Aldersgrænse:
    Nej
  4. Klassetrin:
    Fra 7. klasse
  5. Kategori:
    Motion & bevægelse
  6. ID:
    404
  7. Pris:
    -
  8. Betaling kræves før indskrivning:
    Nej
Underviser:
Gerda Anna-Lise Feddern
Stilling:
Fitness instruktør
Email:
Mobil:
Adresse: